Wednesday, 26 October 2016

OMEGA GUARD UNTUK SI COMEL KITA!!..

Siapa yg tak sayang anak kan..

Tgok si kecil tersenyum, bahagia je rase..hihi..

Tp kalo anak kita mula selsema,batuk dan demam..kita lah yg risau..kadang2 mereka makan n minum susu pon tak selera sampai muntah2..mcm2 klinik da kita pergi..Sekejap je baik tak lama sebulan selepas tu,sakit lagi...pening kepala dibuatnya..kdg2 kita pon jd x sihat dan kpada mommy2 yg bkerja terpaksa amik UNPAID LEAVE.

Jadi sy sarankan omega guard untuk anak tuan puan..

Pelaburan yg sgt berbaloi...di samping untuk PERKEMBANGAN MINDA ANAK tuan puan..

beli 2 dapat diskaun 5%....sape nak bg kan??..minyak ikan yg pling tulen...makan 1-2 biji seminggu sahaja..sesuai untuk kanak2 setahun ke atas..

Semoga dgn asbab ni anak tuan puan diberikan kesihatan yg baik .....
Konsultasi percuma dari diyana tau...
Sementara promosi omega yg MELETOP ni..

Cepat2 pm diyana
0167244796
Shaklee skudai..